Karl-Oskar

Den här veckan har jag jobbat på fritids i Kärda. Tror inte det finns något roligare än att sitta och samtala med ett barn. De säger så mycket roliga saker.
Det bästa var idag när en tjej ritade upp några klumpar på tavlan och bad mig gissa vad det var för film. Kunde verkligen inte se vad det var för något och tjejen säger: Men hallå?! Det är ju vampyrskolan. Ser du inte det på spökena eller?
Haha, jag har aldrig sett vampyrskolan. Vad är det? Och de där som skulle likna spöken såg ut som en fotbollar utan luft. Lätt att gissa.

Imorgon bär det också av till Växjö. Det är Karl-Oskar-dagarna i helgen. Ska bli rikitgt trevligt. Längtar hur mkt som helst till Växjö. Vill bo där nu och leva mitt liv där igen. Och träffa trevligt folk! Det är det inte så gott om det här längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0