Klart man blir sjuk när skolan början

Idag började skolan. Det var ingen mjukstart direkt. Vi gick igenom all svensk grammatik på 3 timmar. Skrivkramp! Visste ni att det inte heter imperfekt längre? Det heter preteritum. Det och tusen andra ord har jag lärt mig idag. Den 20 september ska en hemtenta lämnas in och den 24 september har jag en salstenta. Hjälp mig?! Vet ni hur snart det är?!
Nu har jag inte skola förräns på fredag, förutom en dag med lite grupparbete som typ kommer ta fem minuter. Och tur är det för imorse vaknade jag med halsvärk. Har jätteont i halsen och i näsan, och som astmatiker har man ju lite mer slem än alla andra så ni kan ju fantisera ihop själva vad jag hostar upp. Jag som skulle börja med träningen den här veckan! Buhu.


Här vill jag vara nu!

Kommentarer
Postat av: Julia



Jag kanske släppte ut en massa sjukhormonbaciller på dig i bilen när det blev så dramatiskt med den där insekten ? ;)

2010-08-30 @ 17:06:07
Postat av: emmy

Haha, ja så var det säkert! Alla dina baciller som fanns i halsen måste ha flugit ut på mig vid skriket. Hoppas örat mår bra nu!

2010-08-30 @ 18:28:50
Postat av: Julia

Haha, mest troligt! Jaa, örat mår fint, men det var ömt typ fem sex dagar! Så...akta dig för konstiga kryp..

2010-09-03 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0