Nyvaxad

Vädergudarna är verkligen inte på min sida!
När jag skulle cykla till bussen tidigare idag så han jag inte mer än cykla någon meter innan regnet fullkomligt öste ner. Det åskade ju något sjukt också. Där cyklade jag och såg på när det blev översvämning på marken och hur mina jeans blev blötare och blötare, försökte hålla hårt i paraplyet samtidigt som jag kände att jag var det perfekta offret för blixten att slå ner i.
Väl framme vid busstationen så lättade ju självklart regnet. Det kändes som att jag badat med kläderna på. Till och med min bh var blöt. Och då hade jag jacka, tröja och linne som skydd. Sjukt! Och när jag skulle plocka upp pengar till bussen var dom också blöta. Regnet hade alltså tagit sig genom min väska och min plånbok.
Önskar jag hade haft kamera med mig så ni hade kunnat få se.

Jaja, hur gick det med vaxningen då? Det gick bra. Var lite nervös, men hon som gjorde det var jätteduktig. Har redan glömt bort smärtan, men jag vet att det stundtals kändes som att någon rev med sandpapper på en typ. Ganska skön känsla. Men ibland gjorde det så ont att jag nästan bet sönder läppen. Speciellt bikinilinjen, det var ju absolut värst. Kommer aldrig någonsin göra en brazilian wax iaf.
Men nu har jag fina och släta ben i fyra veckor, förutom lite bebisfjun som hon kallade det för som inte gick att ta bort. De syns knappt, men det lilla kan jag ju raka bort om jag stör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0