Uppdatering

Ni får ursäkta att jag inte bloggar så mkt längre, och jag kommer inte bättra mig. Det får bli en uppdatering lite då och då nu tills jag har flyttat tillbaka till Växjö. Då kanske jag tycker att det är roligt att blogga igen.

De senaste dagarna så har jag jobbat och tränat. Det är helt sjukt hur mkt muskelvikt jag har tappat nu under sommaren. Mina muskler har ersätts av fett. Vågen står inte ens på 50 kilo längre, skrämmande! Vill ju ha muskler, vill inte vara en liten fis. (Tro inte nu att jag vill vara ett stort muskelberg heller, jag vill se fit ut).

Igår åkte vi ett gäng till Halmstad och tältade. Jag hade verkligen så roligt! Det är ju konstigt att de spontana kvällarna oftast blir dom roligaste.

Upptäckte till min glädje att jag faktiskt är ledig imorn, så nu ska jag njuta av kvällen med en film, popcorn och the.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Emmy! Snälla sluta inte blogga helt bara, då blir jag besviken. Gillar ju verkligen din blogg.

Hoppas din sommar är bra! :)

2010-08-02 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0