1 februari

Idag är det februari och jag har lovat att den här månaden ska jag bara äta onyttigt en dag i veckan. Vi får väl se hur det går. Kommer ihåg december 2008 då jag och min lillasyster bestämde att vi inte skulle äta något godis fram till jul. Jag minskade mitt midjemått med 3 centimeter. Men sen kom julen och då ökade det med fem. Höhö.
Den här veckan är det mycket i skolan, men jag har sett till att börja plugga i tid för en gångs skull. Det är bra. Går 10-15 tre dagar, en redan avklarad. Känns som jag går jättemycket i skolan den här veckan, egentligen är det ju skitlite. Tänk om man hade varit ledig två dagar i veckan när man gick på gymnasiet.  

Nu ska jag och Wille äta middag. Blir sen middag då vi nyss kom hem från gymmet. Gott ska det bli iaf! Jag älskar att bo med en man som kan laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0