2 februari

Idag har jag fått tillbaka två arbeten. Fick godkänt på båda.
Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Sen jag började på universitetet har jag klarat alla tentor och inte fått en endaste komplettering, vilket är ganska ovanligt.

Idag har jag varit ledig så jag har passat på att sy upp våra nya gardiner och strykit dom. Riktigt snyggt! Sen har jag ju självklart pluggat också. På måndag ska vi ha ett seminarium och om man inte har gjort alla uppgifter tills då så blir man inte insläppt. Haha. Läraren ska stå i dörren och kontrollera så vi verkligen har gjort uppgifterna. Går vi på lågstadiet eller? Känns väldigt töntigt. Vi är väl ändå vuxna människor och kan ta eget ansvar. Löjligt.

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av One Tree Hill, sen blir det träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0