22 februari

Jag är för lat för att ta mig till gymmet, som ligger ca 1 km bort.
Istället har jag tränat med Wii Fit. Det är sjukt hur roligt det är ändå! Borde göra det oftare. Bra träning samtidigt som det är roligt. Man blir lite deppig dock när man tycker man har gjort någon övning riktigt bra, och sen står det att man förbrukat 1 kalori.

Annars så har vi börjat på en ny delkurs den här veckan. Den handlar enbart om räknefärdigheter. Vi går fyra dagar i veckan och vi har ca 50 tal som ska räknas i läxa inför varje lektion. 50 tal med a-d-uppfgifter vill säga. Kommer få lägga ner väldigt mycket tid på skolan nu. Idag har jag suttit och räknat i 7,5 timme. Nu har jag typ kortslutning i hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0