24 februari

Nu har jag suttit i biblioteket och gjort morgondagens läxa tillsammans med Emma.
Är nu hemma på lunch men ska snart iväg till skolan på lektion i tre timmar. Suck.
Jag går mycket hellre i skolan på morgonen och slutar tidigt än att börja på eftermiddagen. Känns som hela dagen är förbi när man kommer hem. Våran lärare har till och med sagt att det inte är någon idé att vi planerar att göra något på onsdagar som att träna t ex, för vi kommer bara ha tid till att plugga. Känns ju kul.
Som tur är så har jag gjort läxan tills imorn i förtid så jag har hela kvällen fri.

Efter lektionen så ska jag springa upp till ica och hämta min mobiltelefon! Fick pengar i julklapp till en kamera, men blev mer sugen på att köpa en mobiltelefon. Jag får ha min skruttkamera ett tag till. Den funkar ju faktiskt ibland.

Det blev den här mobilen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0