Crazy night

Efter att ha pratat så gott om min mascara tror ni inte då att den nya jag köpte igår var helt torr! Den gick inte att använda. Man får väl pengarna tillbaka av sånt? Jaha, då måste jag åka in till stan igen! Suuuuurt!

Det var typ världens sjukaste kväll igår. Vi var på fest hos Jonas, det var väldigt och trevligt så. Dock var en del av hans vänner väldigt väldigt omogna och konstiga. Fick ett sjukt erbjudande av den ena som skulle fira ett år med sin flickvän idag. Jag hoppas hon gör slut med honom! Sen när alla skulle gå ut så blev det fullständigt kaos. En utbytesstudent bestämde sig för att bråka. Jag hatar hatar hatar slagsmål! Jag måste ju säga att jag och Emma hindrade dom från att döda varandra. Men sen så får man väl tacka Dennis då för att han bröt sin tumme för att "försvara" mig (inte för att jag brydde mig så mycket om vad den där killen kallade mig och Emma för). Alltid otäckt med slagsmål men det slutade inte så illa och de skrattade åt det sen. Sen gick iaf jag hem till mitt trygga hem i chocktillstånd typ. Tycker det har varit mycket bråk bland utbytesstudenterna, vilket är väldigt tråkigt.

Ikväll hoppas jag på en bättre kväll med bara skratt och inget blod och inga tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0