En dag så hade 4 bollar fesvanit

I skolan idag fick vi kolla på några prov som några barn har gjort. Jag trillade nästan av stolen av skratt då jag såg hur ett barn stavat till försvunnit; fesvanit. Haha, så gulligt!
Vi hade faktiskt sjukt kul idag på vårat seminarium idag, men det var nog för att vi fick sitta i små grupper, och med Emma, Amine och Simon i gruppen så blir det aldrig tråkigt!
Nu är det skola imorn med och sen har jag helg!

På lördag ska vi ha reunion med vårt gäng från nollningen. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det! Det var ett tag sen jag träffade en del av dom, även några som inte går kvar här längre ska komma. Missar ju dock melodifestivalen, men det går väl i repris?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0