Jag och mina drömmar

Idag har jag gjort lasagne! Grymt va? Den blev sjukt god, men det tog lång tid att göra.
Annars så har jag varit ledig idag. Har bland annat tränat, men mest slöat i soffan. Har mått ganska dåligt idag då jag sov skitdåligt inatt. Drömde nämligen att Wille varit otrogen med min storasyster! När jag vaknade rann tårarna och jag hade en stor klump i magen. Tog ett bra tag för mig att intala mig själv att det bara var en dröm. Sen kröp jag in i Willes famn och låg där tills jag kunde somna. Tänk att man kan påverkas så mycket av en dröm? Tänk om något sånt här skulle hända i verkligheten, då skulle jag verkligen gå under. Men är säker på att jag inte kommer behöva gå genom nåt sånt här så länge jag är tillsammans med Wille, jag litar mest på honom i hela världen! Och min familj och Jennie =)

Nu håller jag på att kolla lite på skor. Jag får passa på nu när Wille inte är hemma. Annars skulle han bara dra en djup suck och dra en föreläsning om hur mycket skor jag har. Man kan väl aldrig ha för mycket skor?

Jag vill bl a ha dom här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0