100116

Till att börja med så fungerar inte internet här mer än i sovrummet, så jag kör trådlöst som jag lånar av nån som kallar sig för pappamats. Lite smått störande, men pappa får fixa det imorn.

För det andra så pluggar jag nu, men det är lite svårt när man inte vet vart man har packat ner sina anteckningar och sånt. Men det får lösa sig på annat vis. Dessutom ligger koncentrationen bland kartongerna och påsarna. Jag vill ju packa upp!

Igår var Willes föräldrar här och hjälpte oss med alla möbler. Det var väldigt uppskattat. Jag fick en fin blomma i födelsedagspresent, ska försöka att inte döda den.
Vi spenderade hela dagen med att montera ihop möbler. Vi har fortfarande en del kvar! Kommer bli skönt när allt är klart.

Stina trivs som fisken i vattnet här. Hon har massor att leka med och stor yta att springa på.

Nej, tillbaka till pluggandet...


Nu skulle jag ladda upp lite bilder här, men det funkar visst inte med pappamats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0