Förtidsfirar

Nu har jag och Wille spelat Super Mario Bros en stund. Vi har kommit till det allra sista slottet.
Men nu fick inte jag spela mer för jag var för uppskrämd.
Var nog nära på att få hjärtinfakt 21 gånger.
Grymt stor och skrämmande boss. En vacker dag ska jag döda honom.

Imorgon fyller jag och Wille 2 år. Ja, bara två år. Känns som 40.
Men jag är kär som aldrig förr och snart ska vi bo ihop vilket känns underbart.
Vi tänkte fira ikväll med att gå på bio, imorgon ska vi nämligen plugga ihop med våra grupper.
Förra året var vi i Göteborg och firade. Bodde på ett mysigt hotell och var ute och åt på restaurang.
Så speciellt blir det inte den här gången.
Men förhoppningsvis kommer vi vara tillsammans minst 80 år till och då kommer vi ju ha massa tillfällen att fira storartat. =)


Jag och Wille firar 1 år i Gbg <3 

Kommentarer
Postat av: Dansken

Grattis ser framemot inflyttnings fest :D

2010-01-06 @ 12:18:17
Postat av: emmy

Tack Dansken!!

Ja, den kommer bli grym! :D

2010-01-06 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0