God morgon!

Jag var hemskt effektiv igår.
Jag var i skolan, städade ur min lägenhet vilket tog flera timmar, och städa ur den här lägenheten en del och sen tvättade jag.
Klockan var halv tio när jag och Wille kunde slappna av och äta middag.

Man brukar ju hitta en del grejer när man städer. Jag tror jag kan ha hittat något av det konstigaste någonsin.
På mitt rum (eller om det har varit i Willes rum tidigare) fanns det en ganska stor ryggsäck. Vi hade ingen aning om vem den tillhörde så vi kollade i den. Där i fanns det ett par gråa kalsonger, inget mer.
Ingen som saknat dom?

Nu ska jag iaf inte städa en lägenhet på det viset på väääääldigt länge. Att rensa avlopp är inte min grej.

Snart ska jag iväg till gamla lägenheten för den ska besiktigas. Hoppas den blir godkänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0