Grattis Willmy, 2 år!

Igår var jag och Wille och kollade på Avatar.
Måste säga att det var en av de bästa filmer jag någonsin sett!
När vi kom hem sen och skulle gå och lägga oss så ligger det en chokladask under mitt täcke och en till chokladask under min kudde. Hihi, gulligt!

Det är ju idag som jag och Wille egentligen firar 2 år. Grattis till oss! Hipp hipp hurra osv.
Vi har firat genom att plugga på olika håll med våra grupper.
Min grupp, där 2/5 har hoppat av. Haha, katastrof! En hoppade av dagen innan ett utkast skulle lämnas in. Inget jag någonsin skulle kunna göra, men vi är ju alla olika.
Vi tre som är kvar är iaf grymt duktiga och arbetet känns bra.

Imorgon börjar skolan igen.
Blandade känslor.
Kul att träffa alla igen, men den kommande veckan kommer bli tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0