Hipp hipp hurra!

Idag fyller jag år!
Tycker inte det känns något speciellt.
Vart tog det där pirret vägen från magen som alltid var där när man fyllde år?

Jag har iaf haft en väldigt bra födelsedag.
I morse fick jag presenter av Wille.
Jag fick ett par mjukistofflor (som jag måste använda så jag inte blir sjuk hela tiden, eftersom jag är ett barfotabarn). Sen fick jag även Wii Fit plus som jag har önskat mig jättelänge!
Blev jätteglad för mina presenter. Och Wii Fit plus är jättekul!

Annars så har jag firat dagen med att sitta i en stor sal och lyssna på föreläsningar om mobbning.

Nu ska jag till gymmet. Man måste tydligen träna fast man fyller år.

Tack för alla gratulationer!


Jag och Stina spelar Wii Fit plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0