Lite uppdatering

Har väl hittat på lite allt möjligt den här helgen, men har iaf tagit det mest lugnt och pluggat.
Igår var min pojkväns mamma och syster här. Dom bjöd på semlor och spelade Wii.

Idag har jag och Wille spelat Super Mario Bros hela dagen och vi har nu klarat den sista banan! Det tog lång tid, vet faktiskt inte hur många timmar vi lagt ner på den banan sammanlagt, men tillslut klarade vi det och jag blev lycklig som aldrig förr. Sen visade sig att det fanns en hemlig värld. Får helt enkelt spela hela natten också.
Wille filmade även mig när jag spelade, den filmen ska aldrig någonsin visas för allmänheten. Jag gör de mest lustiga grimaserna man kan tänka sig och skriker på Wille så fort det går fel. Hehe, såklart det alltid är hans fel att jag dör.

Idag är det ju pizzasöndag! Vi har börjat äta pizza på söndagar nuförtiden. Riktig söndagsmiddag det! Men först, en semla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0