Mardröm

Herregud vilken mardröm jag hade inatt!
Jag drömde att jag och Wille var vid någon sjö, sen kom det en bil och en man klev ur. Mannen kom fram till oss och började prata. Sen försökte han våldta mig och sen sköt han mig! Jag låg typ livlös på marken men var väldigt vid medvetande iaf på något vis. Så jag såg hur mannen började spika i Willes bröst för han ville veta hur stor lungkapacitet Wille hade (?!) Sen sköt han honom också. Sen hände det en del som jag inte har så mkt minne av. Plötsligt var det iaf fler människor vid sjön som typ var vänner med mannen och då tog jag och Wille tillfället i akt och snodde mannens bil och körde iväg. Då skulle jag ringa 112, men det var typ massa barn som svarade; är du cp i huvudet? och såna saker. Skumt och läskigt. Sen helt plötsigt så låg jag iaf på sjukhus och det var en läkare och nån sjuksköterska där med en patient. Sen visar det sig att den patienten som satt där var han som skjutit oss!
Så sjukt läskigt! Vaknade helt kallsvettig.
Varför låter drömmar inte alls så läskiga när man berättar dom som när man drömmer dom?

Jaja, nu ska jag gå och städa ur min gamla lägenhet. Den ska besiktigas imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0