Sjuuuuuuuk

Jag är sjuk!
Jag har jätteont i huvudet, ont i halsen och snorig.
Förkyld helt enkelt.
Men jag har inte tid med det! Fast det har man väl aldrig.
Nu står iaf soppa på spisen och det ska bli riktigt gott att få glupska i sig den sen.

Ikväll börjar Let's Dance. Det ska jag nog se på tror jag.
Om jag inte ligger och sover i soffan.
Det är alltid roligast i början när dom inte är så duktiga.
Men det kommer aldrig bli roligare än när Anna Book var med, fast det kan ju bero på att hon är riktigt riktigt avskyvärd!

Kommentarer
Postat av: Olivia

usch förkylning är så himla jobbigt. det är ju så himla lätt att få det nu också, jag har det också nu precis såhär innan skolan börjar, kan det bli värre?

Krya på dig!

2010-01-08 @ 19:13:16
URL: http://ader.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va skönt Emmy, Välkommen till den mörka sidan! HATA ANNA BOOK!:D

2010-01-11 @ 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0