Söndag

Idag har jag och Wille haft en riktig söndagsmiddag. Vi åt fläskkotletter med klyftpotatis och bearnaisesås. Det ni!
Sen har vi varit och tränat och nu mår jag lite dåligt.
Kan bero på att det är så förbaskat kallt ute och jag cyklade hem efter träningen. Inte bra för min astma! Så nu känns det ganska tungt att andas och tjockt i bröstet.
Men ska nog plocka fram kakor från frysen, det gör susen mot astma! ;)

Ikväll ska vi äta pizza. Vet inte om jag vill ha vesuvio eller kebabpizza med pommes. Ska dra lott... Okej, det blev kebab.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ligga och vrida mig lite och sucka högt. Då kanske Wille kommer mata mig med kakor, eller bäst av allt, gå och köpa choklad! Önska mig lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0