1 juli

Tänka sig, solen kom fram lite ändå. Och det var väl tur, för annars hade jag nog frusit ihjäl där i vattnet. Okej, det är en uppvärmd pool, men ändå. Har iaf haft en jätterolig dag med mina två pojkar. Vi lekte jättemycket i vattnet, köpte glass och pratade om intressanta saker. Min äldsta brorsson pratade mycket om andra saker som han och jag har gjort tillsammans och hur roligt han tycker att det har varit. Värmer verkligen i hjärtat! Nu har jag lovat att ta med honom på bio i Växjö i sommar.
Jag och min yngsta brorsson pratade lite om vad det nya syskonet som kommer i höst ska heta. Han hade några förslag: Världens bästa lilla fjant eller Wille. Och om det skulle bli en tjej får den heta Madeleine, efter hans ko. Haha.

Runt fem åkte jag och Wille till Växjö. Jag skulle hämta ut min telefon som på nytt blivit lagad. Men de hade ändrat öppettiderna så jag kunde inte hämta ut telefonen. ¤#"¤%>^=#!!!!
Kan inte ens förklara min irritation med ord så jag hoppar över det.
Jag köpte mig ett nytt Wii-spel. Super Mario Galaxy 2, har velat ha det sen det kom ut. Så det har jag spelat nu sen jag kom hem.
Jag och Wille tröståt även på McDonald's innan vi for hem.

Nu ska jag sova. Imorn ska jag jobba, men bara fyra timmar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0