12 juli

Känner inte för att blogga, men jag gör väl det endå.
Jobbade på en ny förskola idag. Det är semesterstäng på dagiset där jag vanligtvis jobbar nu, så de barn som inte har semester är i Forsheda. Det var riktigt plågsamt att jobba i den här värmen. Verkligen skitjobbigt att sitta i skuggan och dricka vatten hela dagen. Är så tacksam att jag inte jobbar på fabrik den här sommaren.

Nu har jag beställt massa foton. Jag skriver ju aldrig ut bilderna jag tar så nu har jag framkallat över 100 stycken. Det är ju roligt att kunna bläddra i ett fotoalbum och se bilderna.
Har även kikat på en ny telefon, ska få pengarna tillbaka som tur väl är. Men kan inte bestämma mig, ska kolla i affärer när jag är i Växjö på lördag.


Hittade massa gamla bilder på Stina. Tänk att hon har varit så här liten! Om några dagar fyller hon 1 år.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh! Så liten är ju vårat lilla nya tillskott i familjen. En liten svart långhårig Sally. :)

2010-07-12 @ 23:03:46
Postat av: emmy

Aww jag hörde det =) Jag måste se henne, kanske kommer och hälsa på på söndag =)

2010-07-13 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0