6 januari 2008

Idag firar jag och William 2,5 år. Eller firar är kanske fel ord, vi ska inte fira mer än att träna tillsammans idag. Haha. Men vi firade ju lite i helgen.

Orkar inte skriva någon kärleksförklaring, så jag visar väl er en dikt jag skrev till honom när vi firade 6 månader. (Ja, den är på skämt)

Du är så skön
kom som ett svar på min bön.
Du är finare än en blomma
och dina hjärnceller är inte tomma.
Du är vacker som en dag
och jag är glad att du är min, iaf för ett tag.

Du är alltid i mina tankar
och mitt hjärta, det bankar.
Vi har nu varit ihop i ett halvår
och nej, jag tycker inte du har äckliga tår.
Det är okej att du har hår på dina fötter
för på dig blir jag ändå aldrig trötter.

Du är som en härlig bris
och ännu har du inte släppt någon fis.
Du måste vara den bästa
för med dig är det alltid kul att festa.
William cook

du är snyggast på facebook.


Det där med fis... Jag tror att när man väl har släppt en i ett förhållande så är det som att dörren till porten har öppnats så att säga. Det blir fritt fram och lägga vilken brakare som helst. Tråkigt för den som har en partner som är laktosintolerant.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Mjukglass är gott :)

2010-07-06 @ 14:45:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, ni är så himla fina ihop Emmy! :)

2010-07-06 @ 15:41:45
Postat av: emmy

Aww, tack så mycket! =)

2010-07-06 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0