8 juli

Shit vilken läskig dröm jag hade i natt! Jag drömde att vårat hus låg precis intill en skog och mellan skogen och huset fanns en grusväg. Det var natt och jag skulle ta ut min katt, när jag öppnar dörren sen jag en bil stå på grusvägen och en skitläskig gubbe sitter i bilen och kollar på mig. Jag stänger snabbt dörren. Efter en stund kikar jag ut igen och han sitter fortfarande där och stirrar på mig. Jag låser snabbt alla dörrar i huset, men sen kommer jag på att min lillasyster är ju utanför huset. Hon har sitt rum i ett hus bredvid. Så jag ringer till henne och säger att hon måste springa in till huset, och det gör hon och blir jagad av den läskiga gubben. Sen vaknar jag av att jag är kissinödig.
Vågade inte gå på toa förrän nästan en timme efteråt, kunde ju stå en gubbe bakom min dörr. Man kan ju aldrig vara säker.

Idag har jag så ont i min kropp. Känns som jag har blivit misshandlad, men det är bara träningsvärk. Har tränat hårt de senaste två dagarna. Det känns som att någon har hamrat in en fet spik i min rygg, så om nån vill massera mig så får den gärna göra det.

Vet inte vad jag ska göra idag, trodde det skulle vara solsken så tog på mig bikinin direkt när jag vaknat, men jag kan ju lägga mig ute och sola, men solbränd lär jag inte bli. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0