Fredag

Har jobbat idag. Vi var två fröknar och två dagisbarn, känder verkligen värt det. Har varit jättelugnt så klart. Jobbade till stängning så jag var kvar ensam med ett av barnen. Han pratar mest spanska då han pratar, han är bara 2 år. Men jag som tyckte det var lite tyst berättade för honom om vad jag ska hitta på i helgen. Bra lyssnare den där pajken, och han skrattade alltid på rätt ställen.

Nu ska jag iväg till Värnamo. Blir utgång ikväll, kanske på Mejjan. Ska iaf träffa Emma, min söta Emma. Har inte träffat henne sen vi slutade skolan så det ska bli jättekul! Har mycket att ta igen.

Ha en bra afton!

Glad...


Gladare...


Gladast =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Söta människa!! Saknar dig oxå. Längtar till nästa helg, kommer bli grymt skoj :) Ska vi åka till växjö tillsammans föresten? :) Hör av dig <3

2010-07-10 @ 18:47:36
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0