Halmstad

Vilken underbar dag det har varit!
Vi åkte till Östra stranden och hittade oss en ledig plats där vi låg och solade och åt jordgubbar och glass. Vi badade även lite. Senare kom Willes storebror och hans tjej och var med oss en stund.
När kvällen närmade sig så gick jag och Wille till bilen och bytte om. Där stod vi och tvättade oss med våtservetter, haha! Måste ha sett hur fult ut som helst.
Sen var vi ute på en restaurang och åt jättegod mat! Vi avslutade med en glass på donkan så klart. Man har ju hört att man ska blanda dyrt och billigt ;).

Det har varit en jättemysig dag, men nu är jag helt slut! Ska duscha av mig lite, sen blir det sängen.




Vi tog massa parbilder på Daniel och Tina som blev jättefina, sen skulle Tina ta parbilder på oss och alla blev jättefula, ser typ ut som kortet ovan.


Fotomodell ska jag nog inte bli.


Ring om du behöver en påse, jag har nämligen alltid några på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0