Händer inte så mycket här

Har inte bloggat på några dagar nu eftersom jag inte har något särskilt att berätta. Jag jobbar och tränar om dagarna, det är typ allt jag gör.

Jobbar på dagis den här veckan och nästa vecka blir det jobb på fritids, sen några dagar jobbar jag på mitt vanliga ställe och sen sticker jag till Rhodos! Längtar typ ihjäl mig.

Sen ska det köpas en soffa nästa helg om allt går som det ska. Vi hittade en stor och snygg soffa i lördags. Ska bli skönt att flytta tillbaka till lägenheten snart igen. Saknar att leva med Wille och Stina i vårt alldeles egna place.



Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dej söta du <3

2010-07-30 @ 22:40:34
URL: http://emmamalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0