Kära telefon, gå inte sönder igen!

Just nu sitter jag i lägenheten i Växjö med min efterlängtade telefon!
Nu har den blivit lagad igen. Förra gången jag skickade in den så bytte de ut överdelen på telefonen, den här gången bytte de ut underdelen, så det är ju en helt ny telefon jag har nu. Känns som att den kommer gå sönder igen. Vågar liksom inte riktigt glädja mig över att ha fått tillbaka den.

Jag och Wille gick en runda på stan tidigare idag. Trodde inte det skulle vara så varmt idag! Höll ju typ på att svettas ihjäl. Köpte en klänning som jag kan visa när jag kommit hem till Fänestad.

Nu ska vi äta jordgubbar med grädde.


Jag, Dansken och Wille igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0