Mammas dåliga dag

Jag har typ skrattat ihjäl mig åt min mamma idag.
Först går hon in i glasväggen på altanen med kaffe och allt i handen som skvätter överallt. Dog lite där.
Senare under dagen så sitter jag uppe i soffan och hör mamma springa in i huset och verkligen skriker. Tror aldrig jag har hört min mamma skrika så. Trodde hon blev jagad av jordgetingar, minst! Så jag går ner och kollar läget. Då hoppar mamma upp på stolen och skriker ännu mer. Sen skriker hon orm några gånger. Haha, jag som inte är särskilt rädd för ormar tycker det här är jättekul. Sen förklarar hon att den var så hääääär stor (visar med armarna att den var minst en meter). Haha, dog lite till. Sen gick jag och mina syskon tillsammans med pappa ut för att kolla på ormen. Det fanns ingen orm, hade inte förväntat mig det heller. Lät på mamma som att det vore en orm som rymt från djurparken. Pappa konstaterade att det måste ha varit en mask hon såg. Ja, det tror jag med.

Nu ska jag till stan för att träna.

Här är lite kort som jag tagit under dagen.

Här har vi suttit och solat idag, bra vindskydd.


Utsikt från solplatsen, vår trädgård. Jättekul att sitta och kolla på den, verkligen.


Haha, skulle ta en cool bild, ser mer ut som ett fjortiskort, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0