Otur

Vilken härlig dag det har varit idag! Nu hoppas jag att det inte blir lika fint resten av veckan då jag ska jobba. Haha.
Har legat i bebispoolen och haft det gött. Hoppas man har förbättrat brännan lite.
Min pojkvän kom på besök en runda idag också, efter att han och hans kompisar varit och hoppat från höga klippor. Har förstås varit orolig hela dagen för att någon av killarna skulle så ihjäl sig, men dom klarade sig, allihopa faktiskt. Dock med några mindre skador. Hade det varit jag som hoppat hade jag dött, det skulle liksom tillhöra min vanliga otur.

På tal om otur, min telefon fungerar inte som den ska. Har skickat iväg ett ilsket mail (börjar bli bra på det där), och hoppas nu på att få mina pengar tillbaka. Vi får väl se.

Nu måste jag kolla klart på fotbollen innan jag går och lägger mig. Ska jobba på dagis i Forsheda den här veckan, 7-16 så måste egentligen sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0