Svettas!

Jag vill inte klaga på värmen, jag vill verkligen inte göra det! Så jag tänker inte klaga på det vackra vädret, jag tänker bara klaga på hur varmt det är inomhus! Det går ju knappt att leva. Tog nyss en dusch, men nu är jag svettig igen. Och stackars katterna bara trillar omkull av utmattning hela tiden. Borde köpa mig en fläkt.

Mina föräldrar är iväg på semester, vilket betyder att jag har noll tillgång till bil. Men jag var så duktig idag att jag tog bussen till stan för att träna. Jag betalade alltså 42 kr för att få träna lite. Men det var det väl värt, iaf då jag fick pussa min pojkvän lite som åker iväg imorn.

Imorn är sista arbetsdagen, sen har jag semester i 1 vecka. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0