1 juni (eller?)

Tänk idag är det den 1 juni! Vem kan tro det? Vid det här laget bruket man ha kunnat vara ute och solat minst 20 gånger. Jag har legat ute och solat en ynka gång!

Just nu sitter jag och finslipar min hemtenta. Den var i stort sätt klar i morse men det är alltid smågrejer som ska fixas innan man är riktigt nöjd. Egentligen ska den in på fredag så att ha gjort klart den på två dagar känner jag mig riktigt nöjd med. Men jag skulle inte ha någon tid till att skriva på torsdag så var illa tvungen att skynda mig lite med den.

För på torsdag ska nämligen min lillasyster gå på bal! Det lilla livet har vuxit upp så snabbt (snyft)! Jag ska fixa hennes frisyr och sminka henne. Vilken ära va? Så jag åker till henne imorn eller tidigt på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0