17 juni

Idag jobbade jag mellan 7-13. Sen for jag hem och la mig på altanen och solade en timme innan jag åkte till stan för att göra synundersökning.
Mina linser har krånglat jättemycket på senaste tiden. Min optiker var orolig att jag hade fått skada på insidan av mina ögonlock för att jag har haft så ont i ögonen vissa dagar och nätter. Men det var ingen fara, men jag måste byta linser. Så nu ska jag testa ett par i några veckor och se hur det går.
Min syn har dessutom försämrats på mitt vänsteröga, så nu ser jag lika dåligt på båda. Slipper jag blanda ihop linserna nu då. Är förresten nästan blind. Fortsätter min syn försämras kommer jag ju vara blind innan jag fyllt 30.

Nu ska jag käka middag och sen blir det en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0