29 juni

Har ätit skitgod smörgåstårta idag! Har inte ätit så många i mitt liv eftersom jag är allergisk mot skaldjur. Den här var utan räkor så det var massa annat gott som skinka, ost, jordgubbar, kiwi och apelsin på. Hoppas det finns kvar en bit till mig när jag kommer hem från jobbet imorn.

Efter att vi firat Annie så åkte jag och Wille in till stan och tränade. Blev ett ryggpass idag. Det är så otroligt skönt att ha kommit igång med träningen igen. Nu blir det hårdträning den här månaden, sen blir det lugnare i augusti.

Imorgon jobbar jag mellan 7.45-17.15 så blir en lång dag. Måste med andra ord sova nu.
Natti!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är sällan en smörgåstårta smakar bra :S

2010-06-30 @ 13:29:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0