8 juni

Det var kul att jobba idag! Fick träffa massa nya barn som börjat på dagiset. Det här kommer lätt bli mitt bästa sommarjobb hittills.

Nu busar jag lite med Stina. Vår gamla katt vill inte leka med henne, så jag får helt enkelt göra det. Om ni undrar hur det har gått för henne, så kan jag berätta att det gått bra. De första dagarna var hon lite osäker och otrygg och väldigt "mammig". Hon följer efter mig och ger mig mer kärlek än vanligt. Sötnos!
Men nu verkar hon trivas och skuttar omkring och hittar på bus.
Hon och Brazil börjar komma bättre överens. I julas var de bästa vänner så de blir de nog snart igen. Brazil är bara lite avundsjuk. Men man vet ju själv hur det känns när någon yngre, snyggare och roligare kliver in i rummet. Haha.

Ikväll ska jag umgås med Jennie. Vi ska käka nåt. Det är liksom det enda som finns att göra här, äta. Undra vad det kommer bli, spänningen är olidlig.

Ha en bra afton!


Haha, Stina vill inte vara i min famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0