Dagen före midsommar

Nu ger jag upp. Jag går och lägger mig.
Efter att jag har tränat idag kan jag knappt röra mig av olika anledningar. En av dem är för att jag har träningsvärk i mage och ben sen igår, en annan är att jag faktiskt blev röd som en kräfta idag så har ont på hela min baksida, mest ont gör mina skinkor. Tydligen är de så stora att de är mkt närmre solen än resten av kroppen eftersom de liknar två muterade vinbär för tillfället. Med andra ord så gör det ont när jag sitter ner.

Hur ska detta gå imorn? Det är ju midsommar och allt.
Tack och lov att jag tog solskyddsfaktor i ansiktet idag iaf, annars hade jag varit tvungen att byta religion och bära slöja.


Midsommar förra året. Funderar på om jag ska göra en krans imorn eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0