Fänestad

Jaha, nu sitter jag här hemma i Fänestad, rastlös!
Jag ska nog spela The Sims 3 hela dagen, det har ju kommit ut ännu ett spel till det.
Finns inte så mycket annat att göra, mer än att följa efter katterna då och se vad de håller på med.

Igår missade jag tyvärr Julias bal, men jag hörde att hon var jättefin. Jag var nämligen iväg och firade min brorson som fyllde 6 år. Har missat hans födelsedag två år i rad så kunde inte bara missa en till, för då hade jag ju faktiskt missat hälften av alla hans födelsedagar.

Vi åt en häftig tårta:

Kommentarer
Postat av: jennie

vi måste ju passa på att umgås nu då när du är hemma :)

2010-06-07 @ 19:34:51
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

ja det måste vi göra! =) jag kan ikväll och på torsdag kväll. jag hör av mig!

2010-06-08 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0