Glad midsommar!

Nu ska jag åka till familjen Cook´s catering och stuga i Skärvhult för att fira midsommar. Jag är jättenervös för det kommer vara massa släktingar och vänner från USA där, och jag är skitkass på engelska. Eller jag är väl ganska duktig på engelska när ingen hör på, men när man är omgiven av folk som talar engelska flytande känns det ju som att man likväl kan snacka arabiska.
Men det ska bli mysigt iaf, skulle ju vara roligt om solen kunde kika fram lite också.

Ha en underbar midsommar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du klarade dig ju galant! Arabiskan hörde jag aldrig...men den kan du ju visa när Englandsläktingarna kommer senare ;)

2010-06-26 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0