Hemma från Liseberg

Vi hade en jätterolig dag på Liseberg! Dock var ju inte vädret alls som det var utlovat. Det skulle vara strålande sol hela dagen, men solen syntes kanske två minuter på hela dagen. Och där gick vi och alla andra i shorts och frös nästan ihjäl.
Jag åkte faktiskt Kanonen! Jag är jättestolt över det faktiskt. Var hypernervös. Är så rädd att karuseller som man åker upp och ner i ska stanna.
Efter allt åkande så var det dags att spela lite på alla hjulen. Kan ju säga som så att jag som vanligt var den enda som åkte hem tomhänt! Wille vann 2000 gram choklad och Dansken vann två daimpåsar. Jennie vann inte på hjulen, men hon lyckades fiska upp ett litet gosedjur med klon i en automat.
Men jag är inte förvånad att jag inte vann. I hela mitt liv har jag vunnit en ynka gång, och då vann jag en duk!! En duk!!

Nu måste jag sova för jag ska jobba imorn. Lägger upp bilder imorn efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0