Katt i koppel

Det blev en del solande faktiskt.
Jag var så smart att jag drog undan glasdörrarna på altanen så kunde jag ligga där inne utan att få så mycket som en vindpust på mig. Det var jätteskönt! Dock kunde jag ju inte göra så mkt åt att solen gick i moln varannan minut.

Min katt Stina fick också vara ute en stund. Hon är i vanliga fall en innekatt men hon vill så gärna vara ute. Vi har varit ute med henne några gånger, men hon är så busig så det är svårt att hålla koll på henne. Hon skuttar runt och jagar småkryp. Vi är jätterädda att hon ska springa över vägen och bli påkörd, det är så många katter som blir det här. Så nu har mamma och pappa köpt ett koppel till henne. Jag tycker egentligen inte att man ska ha katter i koppel, men det är för Stinas bästa. Och hon tycker faktiskt inte det är så hemskt. Men hon är ju väldigt lik en hund till sättet så det är väl därför det har gått så bra att ha henne i koppel.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 02:17:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0