Kos

För exakt ett år sen var jag och Jennie påväg till Kos. Kan inte fatta att det redan gått ett helt år!
Det var iaf en av de bästa veckorna i mitt liv. Vi hade verkligen så roligt, och gemenskapen där borta var helt otrolig. Det var som att alla på ön var en familj. Vill ni åka nånstans i sommar så rekommenderar jag varmt Kos.

Kollade på massa bilder från Kos nu, jag dör!! Jag måste åka utomlands!
Laddar upp några här, men de finns fler längre bak i arkivet och på facebook.


Jag vill ha den där maten igen!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tänkte verkligen göra ett likadant inlägg nästan! haha. Men de behövs ju inte nu när du gjorde de ;D

saaaaknar kos som fan!! någon gång måste vi ta en repris!

2010-06-02 @ 16:44:00
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

haha nää det var ju skönt för dig ;)

ja det måste vi verkligen göra!! innan vi dör!

2010-06-02 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0