Lastbilsolycka

Nu har jag svarat på mitt första läsarmail någonsin. Känner mig nästan känd, haha.

Det har hänt en olycka på väg 27, den vägen jag åker in till Värnamo. Det är en lastbil som har vält. Kunde inte se mer, men hoppas att ingen har blivit skadat. Får väl läsa mer om det i tidningen imorn. Väldigt läskigt att se ändå, det var ju ingen liten lastbil. Två flak, men det var bara det ena som hade vält.
Fick iaf åka en himla omväg för att komma hem. Nästan otroligt att jag med mitt lokalsinne hittade hem överhuvudtaget

Nu ska jag sova för jag är så här trött:



Kommentarer
Postat av: Emma

haha vilken skön bild ;)

2010-06-23 @ 22:58:07
URL: http://emmamalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag gäspade verkligen när jag såg den bilden

2010-06-24 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0