Liseberg today!

God morgon!!
Igår åkte jag lite hastigt in till stan för att träna och skriva in mig på ett nytt gym här i Värnamo. Det blev Hälsokällan, det så kallade fängelsegymmet. Haha. Har alltid blivit varnad om att det bara är killar som tränar där och alla typ är med i maffian. Men så farligt var det faktiskt inte. Jag tänker typ alltid gå dit med Wille också så jag kan känna mig trygg.
Nu är det tredje och sista gymmet jag testar här i Värnamo. Det fick bli Hälsokällan för att det var billigast och hade bäst öppettider.


Idag ska jag, Jennie, Wille och Dansken åka till Liseberg! Wihooo.
Det ska bli jätteroligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: aye

hej

Har min första tävling på bloggen, där jag lottar ut lite härliga nagelprylar, som du kan använda till att designa dina alldeles egna naglar.

Delta gör du genom att klicka på länken nedan:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5126186/taevling--.htm#WriteComment

& skriva att du deltar

Kram// Ayealfayadh.devote.se

2010-06-22 @ 11:55:23
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0