Pretty little liars

Nu är jag så trött att jag måste sova. Blev ju inget lugnt pass på gymmet heller. Men det känns bra nu efteråt.
Imorgon ska jag ta med mig mina brorssöner till Forshedabadet och ha kul! Det ska bli jättemysigt. Men måste vara pigg och utvilad tills dess. De är ju inte direkt några lugna pojkar.

Vill tipsa om en serie som jag har börjat kolla på. Pretty little liars. Den handlar om ett gäng tjejkompisar där den ena mystiskt försvann för ett år sedan. Men de har nu hittat kroppen och begravt henne, men de här tjejerna får lustiga meddelanden från någon undertecknat den döda flickans namn. Än så länge är serien bra. Kul att ha något att kolla på när alla andra serier har uppehåll.



Serien finns att kolla på den bl a den här hemsidan. Nytt avsnitt finns att kolla på varje onsdag.

Kommentarer
Postat av: Elin

åå jag tittar också på den och den är faktiskt riktigt bra :)

2010-07-01 @ 10:30:20
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0