Regnig bal

Igår var jag inne i stan och köpte en stundentpresent. Jag vet, ute i sista sekunden. Jag hade faktiskt redan hittat en present i Växjö och skulle köpa den i söndags när vi åkte hem, men då var det stängt pga röd dag så var helt enkelt tvungen att komma på nåt annat.

Jag var tvungen att gå i ösregnet en hel del igår. Först var jag tvungen att ta mig till bussen som ligger två kilometer bort. Vet inte hur många vattenpölar jag klampade i med mina tygskor. Tyckte jättesynd om mig själv när jag satt där på bussen och huttrade! Sen var det bara att fortsätta att gå i regnet när jag kom till stan. Tyckte ännu mer synd om mig själv. Sen åkte jag hem till Wille och vred ur mina strumpor och fick låna ett par av honom. Sen var det inte lika synd om mig längre.

Några som det där emot var väldigt synd om var de som gick balen igår.


John (Willes lillebror) och hans baldejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0