Resumé

Här kommer en liten snabb resumé över vad som hänt under helgen.

Midsommarafton spenderade jag i Skärvhult med familjen Cook, deras släktingar, vänner och människor från USA. Det var jättetrevligt! Och vilken tur det var med vädret!
Det gick helt okej med min engelska faktiskt, även om jag blev skitnervös när någon pratade med mig, haha.

Midsommardagen spenderades också i Skärvhult. Vi softade mest och åt pizza och sen blev det en snabb runda hem hit till Fänestad och sedan till Värnamo för att mysa resten av kvällen.

Idag har dagen spenderats på Näsudden. Blev mycket sol men inget bad. Doppade fötterna, men det var så kallt att det gjorde ont. Nu är jag röd som en kräfta, men det lägger väl sig snart.
Ikväll har vi även grillat lite. Bra dag!

Nu ska jag gosa med Stina och sova. Imorgon är det jobb som gäller.


Midsommardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0