Sooooool

Idag klev jag upp halv sex. Det var jobbigt!
Har jobbat idag fram till ett ungefär. Efter jobbet så tog jag bussen in till stan och träffade Jennie. Vi satte oss med lite fika i Åbroparken. Det var mysigt och solen stekte som aldrig förr. Hur härligt som helst.
Jag har varit ute hela dagen idag nästan. Var ute två timmar när jag jobbade på dagiset och sen fram till fem i stan. Och nu är min hud röd! Men den blir snart brun som tur är. Har fått en jättesnygg shortsbränna, sjukt stolt över den.


Kommentarer
Postat av: Moa

vems ar den snygga vaskan?!

2010-06-16 @ 19:58:43
URL: http://moaisola.blogg.se/
Postat av: emmy

det är jennies väska =) den spelade musik för oss

2010-06-16 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0