14 mars

Kul att en av mina favoriter vann igår. Hade manboy vunnit hade vi skämt ut oss för all evighet. Tror den utländska juryn röstade på honom bara för att se oss skämma ut oss, fördel för dom liksom.

Idag hade jag och Wille tänkt träna. Vi gick till gymmet men det var stängt, utan någon som helst förvarning. Vi visste att det var stängt igår för att dom målade om, men ingen information om idag. Det ska även vara stängt onsdag-torsdag för dom ska byta ut alla maskiner. Undra då om dom har öppet måndag-tisdag? Eller om man få gå dit i onödan två gånger till. Mitt största problem för tillfället ;)
Ser iaf fram emot att träna på fredag och se det nya gymmet. Hoppas det inte är sämre och att mina favoritmaskiner finns kvar.

Nu ska jag sova. Skola 9-12 mån-tors. Det är verkligen underbart att få sluta klockan 12. Då har man nästan hela dagen kvar att göra annat på. Typ som att spela spel och sånt ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0