15 mars

Nu sitter jag här och dricker en smoothie med färsk mango, jordgubbar och banan i. Rysligt gott! Verkligen ett bra och nyttigt alternativ när man känner sig sötsugen. Man får i sig hur många vitaminer som helst, och mer än ett dagligt intag av frukt.
Snart börjar mitt nya favoritprogram också, Hollywoodfruarna ;) Kvällen känns väldigt bra.

Annars har jag inte mått särskilt bra idag. Har ont i halsen och svårt att andas. Har haft svårt att andas några dagar nu så kunde väl ana att en förkylning var på g. Vaknade till och med härom natten och fick ta min astmamedicin. Minns inte ens när jag behövde göra det sist. Men med lite vila så ska jag nog bli frisk snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0