19 mars

Halva dagen har spenderats i stan tillsammans med min sambo. Haha, sambo? Det låter så vuxet och konstigt. Jag hittade iaf en hel del, förutom det jag då skulle ha. Skulle köpa en vårjacka, men det glömde jag till och med bort att leta efter. Är otroligt nöjd med mina köp och det gör mig sugen på att beställa lite kläder från Asos. Men måste hejda mig. Jag lever ju trots allt på 8000 kr i månaden.


Dagens köp.

Direkt när vi kom hem från stan så slängde vi på oss träningskläderna och gick till gymmet. De har gjort om där nu och det blev väldigt fräscht, men är ändå lite besviken. Många maskiner som jag använde fanns inte, men det ska komma fler på måndag så får väl hoppas på lite fler magmaskiner t ex. Sen blev jag även besviken på två benmaskiner då jag kunde ta den tyngsta vikten utan några problem. Det blir ju ingen vidare styrketräning då.
Så nu längtar jag efter att få se gymmet när det är helt klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0